第三篇 文章圖 01 瑜珈, 瑜珈故事, 國際瑜珈日, 師奶, 空中瑜珈, hammock, hoop

瑜珈故事|「我唔單只係一個師奶!」瑜珈是我的第二人生,令我找到自己嘅價值同埋目標

第三篇 文章圖 02 瑜珈, 瑜珈故事, 國際瑜珈日, 師奶, 空中瑜珈, hammock, hoop
Hello Yogis 2022 瑜珈節特別企劃 X 瑜珈故事投稿_Fion© HELLOYOGIS All Rights Reserved.

對我來說,瑜珈是我第二人生。

四年前離開咗職場,家庭主婦成為咗我新嘅「職業」。習慣咗每日返工、放工營營役役嘅我竟然唔係好知道點樣去面對呢一份新嘅職業,突然之間搵唔到自己嘅價值同埋目標。每一日都係好努力咁「返工」同埋冇得放工,日復一日做同樣嘅事。

作為三子之母,每日有咁多時間陪住小朋友的確係好幸福嘅事,亦都開始越嚟越「幸福肥」,有迫切運動嘅需要。年半前,喺我呢個心靈同身體都咁有需要嘅時候,比我見到 IG 有雙人空中瑜珈 workshop,仲話新手都可以參加,即使身邊冇人得閒陪我去,我都一個人報咗名上呢個「雙人課」。其實去到都有少少緊張,似乎得我一個真係新手,亦都只有我冇partner。

嗰一堂嘅空中瑜珈係上呼拉圈嘅,同學仔好輕易做到嘅動作我完全跟唔到,連爬上去個圈都爬唔到。滿滿嘅挫敗感唔單止冇令我放棄,反而突然之間變咗我一個小小嘅目標,好想可以學識呢一樣嘢。然後就順理成章開始咗我嘅空中瑜珈生涯,從 hoop 到 hammock,每個星期上一堂到每個星期兩堂,我開始慢慢可以駕馭到初級嘅空中瑜珈。

第三篇 文章圖 03 瑜珈, 瑜珈故事, 國際瑜珈日, 師奶, 空中瑜珈, hammock, hoop
Hello Yogis 2022 瑜珈節特別企劃 X 瑜珈故事投稿_Fion© HELLOYOGIS All Rights Reserved.

Fake it until you make it, 我將課堂上面「專業」嘅相 post 喺IG,身邊嘅朋友都以為我好叻,呢種滿足感都好耐冇試過。其實我仲係 entry level,只係好多嘢唔係你想像中咁難,肯踏出第一步終有一日就可以做到。瑜珈對我嚟講係一個興趣,係一個挑戰,係一個放鬆嘅時候,亦都俾咗我自我肯定同埋不斷進步嘅目標。

每個媽媽要好好照顧家庭嘅同時,其實都要好好照顧自己,咁樣全家人先至可以一齊健康咁成長。因為空中瑜珈,退咗休嘅我都可以搵到第二生命。我唔單只係一個師奶,都係一個 aerial yoga lover 。


18 國際瑜珈日特別企劃 瑜珈, 瑜珈故事, 國際瑜珈日, 師奶, 空中瑜珈, hammock, hoop
Hello Yogis 2022國際瑜珈日特別企劃© HELLOYOGIS All Rights Reserved.

瑜珈故事徵稿活動為 Hello Yogis 為 2022 國際瑜珈日所推出的特別企劃,內容不只邀請多位瑜珈練習者分享自己的親身經驗、想給瑜珈練習者的一句話,還包含充分體現瑜珈哲學精神的「公益線上瑜珈課」,邀請大家一起感受瑜珈的美好,創造善循環推及更多人!

若你喜歡我們的理念,或是想看見更多與瑜珈相關的內容,歡迎加入我們的社群,掌握最新的瑜珈生活資訊唷~

FB:http://helloyogis.media/3q67a9

IG:http://helloyogis.media/3l2mzk

DC:http://helloyogis.media/46nv5l

YT:http://helloyogis.media/42qjse

分享:
TOP

Emet nisl suscipit adipiscing bibendum. Amet cursus sit amet dictum. Vel risus commodo viverra maecenas.